Ook wij doen wel eens iets geks. Wij dachten... laten we nu alle deelnemers 2024, sponsors en andere betrokkenen een kerst-/nieuwjaarskaart sturen.
Zo gedacht zo gedaan, dus via een betrouwbaar online kaartjesplatform een kaart gemaakt en deze aan bijna 600 adressen verstuurd.
Wij weten dat er veel kaarten aangekomen zijn, maar ook dat er een aantal niet zijn aangekomen. Wel in de POSTNL app, maar niet in de bus.
Onze leverancier ingeschakeld en zij gaan dus nu een aangepaste kaart voor ons versturen als service! Dus alle Nederlandse adressen krijgen als alles goed gaat, ergens deze week een kaartje van ons in de bus. Het kan dus zijn dat dit een tweede is, maar het kan ook zijn dat dit de eerste is.
De adressen in het buitenland zijn wel goed gegaan, want de Bundespost en BPost hebben hun taak volgens onze leverancier WELgoed uitgevoerd en de kaarten bezorgd!
Wij zijn benieuwd of het nu wel goed gaat bij PostNL.
De leverancier in deze: www.kaartje2go.nl